Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

Ideas for the talented









Μελαγχολικές μελωδίες μα γλυκές σαν μία παιδική ανάμνηση. Μυρίζει σαν περιτύλιγμα από καραμέλα και θυμίζει παλιό κουρδιστό μουσικό παιχνίδι σε σχήμα carousel . Δεν ξεπήδησε από την Γαλλία, ούτε από κάποιο στενό του Βερολίνου, μας έρχεται από την Θεσσαλονίκη και έχει όλο τον καιρό μπροστά του για να γίνει ένας πολύ σημαντικός καλλιτέχνης!

Πότε και με πιο ερέθισμα ξεκίνησες να παίζεις μουσική?
Ξεκίνησα στα 14 μου μαθήματα drums σαν έφηβος που θέλει να διοχετεύσει κάπου την ενέργεια του και παράλληλα αυτό να τον εκφράζει.
Ως μουσικός κάνεις αρκετά μελαγχολική μουσική, είσαι έτσι και σαν χαρακτήρας ή απλά εμπνέεσαι από συγκεκριμένες φάσεις της καθημερινότητας σου?
Γενικά στη ζωή μου είμαι πολύ αισιόδοξος και δραστήριος. Προσπαθώ πάντα να βλέπω τα πράγματα από την θετική τους πλευρά και γι’ αυτό βγαίνει μια μελαγχολία στην μουσική μου καθώς κατά κάποιο τρόπο έτσι διατηρείται μία συναισθηματική ισορροπία μέσα μου.
Έχεις σχέδια για κάποια κυκλοφορία? Ένα E.P. ή ένα Album ίσως?
Στόχος μου είναι να με αντιπροσωπεύουν τα κομμάτια μου και να είναι ολοκληρωμένα σύμφωνα με τα δικά μου Standards. Δεν βάζω χρονικά όρια στον εαυτό μου, γράφω όποτε έχω έμπνευση. Δεν θα έλεγα όχι σε κάποια ενδεχόμενη κυκλοφορία όταν θα έχω και τον ανάλογο αριθμό κομματιών, αλλά προς το παρόν δεν είναι προτεραιότητα μου.
Ενδιαφέρον το όνομα του Project, υπάρχει κάποια ιστορία πίσω από το Ideas for the talented?
Είναι όνομα ενός κομματιού των Starflyer 59, οι οποίοι αν και πολύ αδιάφορη μπάντα κατά την γνώμη μου, κατάφεραν να με κολλήσουν με αυτό το τραγούδι τους.Μία ιδέα από μόνη της δεν έχει καμία αξία αν δεν υπάρχουν τα ανάλογα άτομα που να έχουν το ταλέντο να την καταλάβουν, να την εκτιμήσουν και να την υλοποιήσουν. Αυτή είναι η προσωπική μου ερμηνεία της ονομασίας.
Για το τέλος θα ήθελα να μου αποκαλύψεις κάποια από τα αγαπημένα σου άλμπουμ.
Death Cab For Cutie - Plans
Libertines - The Libertines
Au Revoir Simone - The Bird of Music
Interpol - Turn On The Bright Lights
The Clash - London Calling
Yann Tiersen - Le Fabuleux Destin d' Amelie Poulain

http://www.myspace.com/ideasforthetalented


@The Robot@

Δεν υπάρχουν σχόλια: